~*~Moi~*~

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Nina - 4 februari 2010 16:16

För att förtydliga det där om att kosta boda inte är så bra för mig...hade 8 såna här glas....nu har jag 3, vadera ett har en liten spricka...oops!

 
Av Nina - 4 februari 2010 16:06

Kalle är på konferans på kosta boda art hotell idag och imorron....Först tyckte jag att det var förjävligt att han inte kunde smuggla in mig på hotellrummet, så kunde jag gå på kosta outlet på dagen...men efter att han har mmsat bilder på hotellet och jag har tittat på hemsidan så är det tur att jag inte var med.

Jag är en kladd. Så är det bara.


Jag ahde förmodligen slagit sönder det fina glashandfatet, eller snubblat över en vas eller slagit sönder ett glas eller en stol i baren, som för övrigt heter GLASbaren.


Nej, jag gör mig bäst här hemma i stan. Jag kan gå till Harrys och dricka i plastglas. Det blir bäst så. Kan jag kompensera med att köpa nya på ica.

Av Nina - 4 februari 2010 13:52

Hur stort kaffe begär har man om man ligger på soffan och vrider sig i våndor för att man inte har drickit något kaffe än?? Är det dags att gå till AKN då? (anonyma kaffe narkomaner)


Hur lat är man om man bara ligger där och hela själen skriker efter kaffe, men man går inte till köket och kokar kaffe?





Ovido - Quiz & Flashcards