~*~Moi~*~

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Nina - 24 september 2008 21:57

ja, detta är de bilderna som fanns i min telefon ifrån de senaste dagarna... kommer som sagt party bilder SENARE... När dalkullan har fixat:P


håll till godo med dessa.


OBS!! Kolla mina nya fina gummistövlar!! I love them!!

Av Nina - 24 september 2008 19:34

..Okej, jag kanske inte är den smartaste ärtan i påsen, men det vet vi ju redan.


Men för cirka gurka en månad sedan var karlsson (Jag menar egentligen Changan, men jag ska försöka sluta kalla honom det o börja med karlsson istället...) och jag ute på Ljungsleds plantskola i mörrum (blink blink, reklam!). Där ser vi en massa Ljung och så kläcker jag ur mig till karlsson  


"hahaha, ser du mig ha ljung på balkongen så är det dax att ta ett allvarligt snack med mig för då har jag blivit tant. hahaha "


Karlsson, tror du du har tid för ett snack imorron?

Ovido - Quiz & Flashcards