~*~Moi~*~

Alla inlägg under februari 2008

...

Av Nina - 2 februari 2008 17:07

....strax dax=)

Av Nina - 1 februari 2008 22:53

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar, SKANDAL! Halva världen, MINST halva världen måste ju ha stannat upp i ren chock av att jag inte ha bloggat! Det måste stått på någon liten löpsedel att moi inte bloggat på ett par dagar... Eller?


hur som hellst. detta är veckan då jag har varit sambo. Nu har min lilla sambo Mikaela flyttat ut och upp till Falun=( Tänker inte kommentera detta med mera än att det känns jätte hemskt att en sån underbar vän flyttar så långt bort. Vi saknar dig redan mikaela!!!


Idag har Nettski och jag varit på invigning av Louise(och Linas) egna sallong Studio LiLo. Jätte mysig och fin sallong! önskar er all lycka och på torsdag kommer jag för en uppfräschning=)


Imorron ska jag jobba, lika så på söndag, då ska jag inventera=(

Men först ska jag ta ett bett av äpplet i morgon kväll...

Ovido - Quiz & Flashcards