~*~Moi~*~

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Nina - 10 februari 2008 21:09

ja, idag är det sista dagen denna veckan...Richard har varit här idag=)
jag har fått paket av Richard...=) 4 stycken Filippa K muggar!!! TACK RICHARD!!!=)

 Likdana som jag fick av Louise när jag fyllde år, som jag slog sönder dagen efer...=(  Men nu har jag nya!=)


Vi har varit en tripp till Jem och Fix, kollat in massa grejer som ska inhandlas innan jag får lägenheten=)
Sen har vi bakat tårta som jag ska bjuda på på jobbet i morron, det är INTE den som är på bilden..=) Kommer bild på den i morron kanske=) Den som är på bildne gjorde vi till oss själva...Fin va?=)


nu ska jag ta o krypa ner i sängen, med mina nya fina cool lakan=)

Av Nina - 10 februari 2008 19:36

Seriöst, har SVT verkligen räknat rösterna rätt i gårdagens del final i melodifestivalen??? Det kan väl inte finnas en enda vettig människa som på fullaste allvar röstade på Christer Sjögren????? var det så många människor som sympatiröstade på gubben eller??? det var något av det mest pinsama framträde jag någonsin sett, och låten sen, -I love europ, den ska vi inte ens prata om!! 

 Lilla Amy Dimond är ju dö gullig, men elakt av tidningarna att skriva på löpet idag att de fick erbjuda henne proffisionell hjälp mot nervositeten. Klart som fan tjejen är nervös när hon ska uppträda live inför flrea miljoner människor! jag tyckte hon skötte sig hel bra, och det är elakt att skriva så om en 15 årig tjej som kan ta de på helt fel sätt. Sunt förnuft att man inte skriver så om barn, varesig de är kända eller ej.


Tror den unga killen hette Brandur, stämmer det? Sjukt fin röst men kass låt.


Sussie Tapper, snälla kom och hjälp tanten att dö! det var så löjligt! Något istil med när helena Bergström uppträder i "melodifestivalen" i filmen livet är en schlager, oxå så pinsamt att man gömmer sig under kudden!!


Michael Michailoff, åh vilken kille!!! Nu är jag väl lite partisk kanske för jag har varit dökär i denna killen sen han var med i fame factory...!! låte var väl si så där, lät lite som Andreas Johnsson, men kan inte hjälpas, I´m in love...


The poodels och E-type?!?! Vad har de gemensamt mer än hemska hår?! typ inget, och man hörde bara poodels gubben vråla och ingen e-type. det E-type tillförde denna lustiga sammankomst av artister var väl bomberna och raketerna på scenen...


Velvet, ja, det är en låt jag kommer dansa mycket till i vår och sommar tror jag...


och sen har vi ju den tragiska Face-84. Jösses, mera än jösses kan jag inte säga.



MEN!!!!!! BJÖRN GUSTAVSSON!!!!!! Herregud! jag ska fråga chans på honom, finns det någon roligare komiker och kille just nu?! Han har sån utstrålning, kroppspråk och tajming utan dess like!! I LOVE HIM!!!!

Sen har vi ju nanur som pratade med artisterna i "rökrummet" eller vad de kallade det gör... Hon är ju med dö rolig!=) Någon som sett rajraj som hon hade på tv4?! Gud vad jag tjöt av skratt varje gång! Mera Nanur och Björn i melodifestiavlen!!!

Så, nu har jag sågat denna delfinalen, måtte de andra bli bättre annars får vi problem i Eurovision!!!


Ovido - Quiz & Flashcards