~*~Moi~*~

Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Nina - 7 februari 2008 23:10

Allvarligt, detta är något av det roligaste jag har sett på länge!!!!

Tårarna har sprutat från början till slut!!


"Zolle" Vad säger du? Är detta humor????=)

Av Nina - 7 februari 2008 22:28

iadg har jag kollat på hockey...ha ha ha....jag vann!=) Eller Ryssland vann, men jag antog dom som mitt alg ikväll=) LG hockey games tror jag det var vi såg...?


Imorron lämnar alla flickorna mig för att åka till Göteborg och titta på melodifestivalen!Och vart tar mitt öde mig då?! Jo till Lets dance, middag och en film..spännande=)  Äppelkaka till efterätt?? HA HA HA=)

Av Nina - 7 februari 2008 18:28

...kvar!! Varför blir jag så nervös hela tiden?! Brukar jag ALDRIG bli ju...tönt Nina!!!


Idag har jag varit hos Louise på studio Lilo (Tror ni någon märker att jag försöker göra massa reklam här..?) Klippt mig och färgat håret=) Ser ut som en glad röd randig Zebra=) Coolt!!=) Helt nöjd!=)
Nu har jag även min första Tigi produkt i bland mina hårgrejer...mumms, luktar blåbär!!!=)


Nej, nu måste jag lukta gott!



Föresten, Rebecka kom hem från Usa i förrgår!=)

Ovido - Quiz & Flashcards