~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 15 februari 2008

Skala 1-10

Av Nina - 15 februari 2008 23:12

okej, nu är det så här at jag vill verkligen att ni ska tala om hur roligt ni tycker detta är. Är det bara jag som har humor?=) Eller har jag fel humor och alla andra har "rätt"??? 


Kan ni ge detta klipp ett poäng på skalan 1-10, 1 är dötråkigt och 10 är så sjukt roligt!!??

Av mig får det tio plus!!

bar kolla tjejens självdistans, här ser vi någon som bjuder på sig själv...ehh...kasnke för mkt enligt somliga, men fan vad roligt!!!


berätta mera om mina dagar i motala en annan dag... hej hej!


 
 
Linda

Linda

16 februari 2008 00:58

Hon är ju så otroligt modig! Den var rolig, jag trodde dock att det skulle ta stopp liiite tidigare =)) Den måste jag lägga in på min blogg också!

http://hakuna-matata.se

 
Ingen bild

Ita

16 februari 2008 18:31

Nina, enligt mig har du lite sjuk humor...fast det visste vi ju redan innan.
Jag tyckte inte alls att detta var kul...

 
Ingen bild

JP

17 februari 2008 14:31

men... men... men alltså... ? *shockartat tyst*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards