~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 30 september 2007

en fullspäckad helg

Av Nina - 30 september 2007 22:32

Då var det dax att resumera en vecka igen...jag måste bli bättre på att skriva varje dag istället...blir så mkt på en gång annars...

I torsdags fick vi nyheter på jobbet, Morgan ska bli regionschef! KUL! Det är han verkligen värd, han är grym! Sen var vi ute och åt tillsammans med våran nuvarande regionschef! God mat, bra sällskap och gott vin, kan det bli bättre??=)


i Fredags bar det av till Karlkrona tidigt på morgonen, jag Anette och Rebecca skulle shoppa lite tänkte vi=) Var ju tvugna att ha en outfit till lördagens bravader. Nöjd som bara den var jag, jag köpte en klänning på Gina Tricot för 49 kronor! Fattar ni 49 kronor?!?! Gud vad nöjd jag blev!=) Jag har spanat på den klänningen innan, men då löpte jag en svart, och för 299:- men nu fick jag den marinblå jag var för feg för att köpa då, för ynka 49 kronor, helt otroligt!  Detta är första fredagen på länge som inte hela gänget träffades och gjorde något på kvällen! Mikaela var hemma i dalarna och hälsade på, Rebecca jobbade, Findus var full som en kastrull, jag och Pelle tittade på film och Anette låg hemma på sin soffa och kurerade sig! SKANDAL! Så vi tar igen detta på måndag med fika istället, för så här kan vi bara inte ha det=) Fast vi samlades ihop i lördags kväll visserligen, med det räknas inte!


i Lördags så hade Britta sin 25 års fest, så där var Anette och jag, men vi åkte in till Findus lite senare som oxå hade födelsedagsfest, sen gick vi ut...halv kul, jag var så¨s eg för jag är förkyld. Men lite kul saker hände ändå. Findus har nog verkligen hjälpt mig att bli av med vakten på riktigt nu!=) ha ha, tack findus, i love you!=) Rebecca parkerade sitt huvud mellan mina bröst när hon skulle ta på sig stövlarna så hon inte trillade..haha... Och Anette vrickade foten...men det var nog ingen fara, för när jag frågade henne idag hur det var med foten had ehon glömt att hon hade vrickat den och var halv död igår ha ha ha ha=) VIsst tusan, jag var på modevisning på dagen oxå! Lyckades lura med mig Pelle, som inte sa ett knyst, trotts spöregn! Ha ha, sen var vi o fikade -jag, anette, pelle och findus.


Sen idag är det ju söndag...Nina vaknade och var duktigt förkyld=/ Inte bra, jag ska ju till London på onsdag!!  Men Anette och jag har haft söndagsmys ändå, vi var ute hos rebecca på laxerian och åt mängder med pommes, biffstek och bearnessås OCH kantarellsås...Mmmm=) smaskens, sen åkte vi hem till Britta, Martin och Maja och åt äppelkaka som vi inte hann äta igår=) Supergod! Sen har jag legat på soffan hela kvällen ch varit halv död...





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards