~*~Moi~*~

Alla inlägg den 6 september 2007

Av Nina - 6 september 2007 23:58

Idag har det varit en lång dag, fått med mycket, men ändå en rolig dag.

Min kära broder valde att ringa o väcka mig klockan 9 i morse, för han var sugen på att snacka lite... HALLÅ?!?! Klockan 9 på morgonen ringer man inte till mig om man vet att jag är ledig!! Borde han inte veta det??? Men men, så vi snackade en stund, sen steg jag upp o gjorde mig i ordning, Anette och jag skulle ju åka bort till karlskrona o shoppa loss=) Blev en del fina fynd! En tunika, en klänning, en tröja, en annan tunika och en sjal!=)


Sen var det möte på jobbet på kvällen, vi uträttade en hel del. Sen var det hem o stryka. Måste plocka undan lite innan jag lägger mig oxå, kom ju på att jag hinner aldrig göra det annars om jag ska träffa honom på söndag och han kanske kommer hit! Sen kom Richard upp o drack the o pratade lite! Äntligen är allt som vanligt igen, är inte van vid att han inte är här varje kväll! Ha ha


I morron kväll ska vi girls ut o käka på Ågatan igen! Gott och roligt!!!=) I can´t wait!=)



Av Nina - 6 september 2007 00:41

JA! Nu har lilla Richard kommit hem ifrån Bulgarien! åh vad roligt att träffas igen!=) Alltid lika roligt, men nu hade vi ju massa skvaller och skit att gå igenom, både hem ifrån och ifrån Bulgarien!=) Changan har oxå varit här och druckit kaffe och umgåtts, men han påstog att vi bara gav honom knappt 25% uppmärksamhet...krävande kille det där=)

Richard har gett mig massa nya ringsignaler idag... ha ha så roliga!=)

Changan dök ner i min Nivea burk...han skulle förklara klrig mot danskarna eller något snackade han om...Hmm..


Jag lovade föresten i ett svagt övertalnings läge i lördags att försöka sluta kalla honom för Changan, och börja kalla honom för Christoffer... -Sorry Changan, Ain´t gonna happen=) You are and always will be CHANGAN!=)

 Richard tycker att jag inte ska lita för mkt på vakten, vakter är körda i huvvet säger han. Det håller jag INTE med om! Han verkar trevlig, punkt.


Imorron ska Anette och jag åka till Karlskrona och shoppa loss ordentligt!=) kanske en tävling igen?=)
Näe, nu ska jag sova... här kommer bildbevis från kvällens eskapader=)

Ovido - Quiz & Flashcards