~*~Moi~*~

Alla inlägg den 3 september 2007

Av Nina - 3 september 2007 21:25

ÅH! Nettski o jag var nere på Högskolan o hälsade på en kompis till henne nu ikväll! Och spelade guitar Hero på Playstation 3, JAG VANN!!!=) UNDERBART!=) Skit kul spel verkligen!=)

Av Nina - 3 september 2007 11:58

okej, detta har varit den roligaste helgen på mycket länge!

Fredagen: Jag, Nettski och Mikaela gick och bowlade...Jag losade, lika glad för det=) Anette vann, och var väldigt glad för det, men mikaela var nära att klå henne, men tyvärr...  Sen gick vi ner till Ågatan o käkade, Nacos med ost och köttfärsfyllning och fyra olika dipper -Shit vad gott!!! Nettski övergav oss redan vid 21, för hon skulle upp och jobba dagen efter. Mikaela och jag stannade kvar och tog några öl o snackade en massa o hade spaning på två killar...Ha ha ha ha... Förstår inte att jag bara har kännt Mikaela i en vecka, känns som vi kännt varann i en evighet! Sjukt lika till sättet!


Lördagen: Pallrade mig upp vid 11 tiden för att träffa Mikaela på stan för en fika och handla på systemet inför kvällen skojerier!=) Vi drog igång vid 20 tiden ungefär -jag, Mikaela och Changan. Anette var på 30 års kalas hos Malin i Olofström, så vi skulle ses ute senare. Men vid typ 21 så trillar dom oxå in, malin, anette och livve. Då hade deras skjuts kommit tidigare! KUL!!=) Sen bar det ner till Ågatan för lite party party!=)

He he, lilla jag blev uppraggad av vakten, kul!=) Så vi ska nog t.o.m träffas nu i veckan, han har frågat iaf, och jag har sagt okej=) Han verkar verkligen jätte trevlig!=) ha ha där ser man hur det kan gå ibland. Mikaela hade oxå blivit uppraggad=)


Söndagen: Lugn, trött, sleten... men på kvällen begav vi oss (Jag, Mikaela och Anette så kalrt, vilka annars?!=) ) på bio i Kristianstad -Underbar och älskad av alla. Jätte rolig film!=) Och sen innhöll ju bilfärden dit och hem en massa söndagskvaller så klart om vad som hänt på lördagen!=)
Men nu, nu är de tmåndag igen...
*suck* snart helgen igen!=)


bilden är Maja på badet i fredags=)

Ovido - Quiz & Flashcards