~*~Moi~*~

Alla inlägg den 19 september 2007

Av Nina - 19 september 2007 23:24

..för att bli ett år äldre...om ca 40 minuter så smäller det...Då blir jag 22 år!


Veckan som har gått har varit full sketen som vanligt...städning, tvätt, bakning inför kalaset, mys med kompisar och dyligt. Party i helgen så kalrt, mycket skoj! Men på lördag blir det riktigt roligt! Då är det mitt födelsedags kalas!=) Vilket party vi ska ha!!!=) Massa kul människor...kvällens motto blir finns det Hjärterum så finns det stjärterum...vi blir ca 20 st på mina 40 kvadrat meter...men men=) SKoj får vi!=)

JAG HAR KLIPPT MIG! I fredags..finns bild här under på det...vet inte vad jag tycker om min lugg... vad tycker ni?


Här kommer lite bilder ifrån helgen/veckan

 Bilden på en dörrskylt är faktiskt inget skämt, det står så på Changans grannes dörr! SJUKT KUL!=)

Sen är det Findus och pelle, Rebecca, jag, Richard och Anette som visar våra söta face=)

Ovido - Quiz & Flashcards