~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 23 september 2007

22 år och en underbar helg!

Av Nina - 23 september 2007 22:58

jaha,  då var man ett år äldre igen nu=) Känns faktiskt väldigt bra! Veckan har varit bra!
Men jag har varit fruktansvärt kass på att skriva här, så jag ska försöka sammanfatta helgen/veckan här nu...
Jag börjar med min födelsedag... (torsdag)

Jag var på stan och tog en fika med Anette, och sen kom Pelle så då fikade vi lite när Anette sprang tillbaka till sitt jobb...Jag fick ju vara ledig på min födelsedag! SKÖNT!=)

Sen på kvällen kom mamma, pappa, mormor, morfar och farmor hit och fikade en massa=) Jag fick av mamma o pappa en jätte fin okideé, resekataloger och pengar till en resa, GOTT!=)
Mormor o morfar fick jag pengar av och ÄNTLIGEN(!) en elvisp av farmor! Som jag har längtat efter denna elvisp! Inte ägt någon sen jag och Oscar flyttade ifrån varann, och det är två år sedan...Men nu har jag en!=) Så nu ska ha vispas för fullt!=)
Och när alla dom hade gått hem så kom Pelle hit och hade en film med sig -Last king of scottland. Mycket bra film, men mkt läskigt, speciellt eftersom den är verklighetsbaserad...Sen satt vi o snackade massa skit och hade roligt, Jag har berättat för Pelle hur han borde renovera sin lägenhet, ha ha!=) Fast han ville jag skulle säga det visserligen...=)

FREDAG: Jobbade, Morgan hade köpt en godtårta till mig som vi hade på eftermiddagsfikat. -Bra chef=)

Sen fick jag presenter av Tove och Elna på jobbet oxå=) Av tove fick jag jättefina Liljor och en lunch på valfri restauang i stan=) Och av Elna fick jag en mysig liten bok "tänktvärt om kärlek" Väldigt gulligt av dom tycker jag!=) Sen kom Nicke, Toves man oxå och gav mig present....HA HA HA...Jag skrttade så jag tjöt... Han tycker att detta om att jag dissade  den där killen utan mening för lägensedan för jag hade käkat så mkt tacos är så fruktansvärt roligt, så han gav mig en påsefull med taco grejer=) Jädra Nicke=)

Sen på kvällen var hela gänget (Jag, Anette, Mikaela, Findus, Pelle och Rebecca) hemma hos Anette och åt god mat (Kycklingfilé, potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd. Och chokladpudding) och hade mysigt med singstar och sällskapsspel... Och lite annat roligt...he he...

Lördagen: Vi skulle gått på Rally -Ekratten. Men när vi vaknade så spöregnade det så vi sket i det...men senare vid middagstid så sken solen och det var kanonväder=/ Så det blev en picnic nere vid hamnen i stället! Jätte mysigt=) Med Pizza och solande=) David Och Nicole vann iaf sin klass i rallyt och Fredrik och Henrik vann sin klass, så vi var på prisutdelningen iaf=)

Påkvällen sen var det ju dax för min brakfest=) Jag hade mycket skojigt, och jisses vad paket jag fick!!!! Alla var så gulliga!=)

Richard och Changan:Champange, 2 mango, 2 reflexvästar, och Paris Hilton Parfymen som jag älskar!

Louise & Paul: Filippa K muggar=)

Susanne: En tröja jag hade kollat in men inte köpt=)

Brorssan och Evelina: En fin klocka i silver=)

Mikaela, Anette, Rebecca och Maja: Presentkort på Veromoda, choklad och blommor. Nu ska här shoppas=)

Johanna och Jocke: En handgjord glasberlock till halsband, jätte mysigt!

David, Martina, Nicole och Fredrik: Vin, två mysiga designade godis skålar fulla med godis (Varade ca 20 minuter in på festen, en var det två tomma skålar=) )

Sen fick jag vin, sprit och lite annat smått och gott av de andra! Alla var så söta!=)

Fullt ös var det, och sen var det utgång!=) UNderbar kväll=)


Söndag: Mikaela kom med frukost tills öndagsskvallret, sen var jag o Anette ner på Citygross och köpte tacos. Åkte hem till Anette, lagade maten och sjungit singstar hela kvällen=) MYSPYS!=) Nu sov dax...


Bilden är på mina fina presenter och två tårtor...gissa vilken jag gjort och vilken morgan köpte...=)

 
 
Ingen bild

Louisr

24 september 2007 22:16

Louise och Paul faktiskt!?!?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards