~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 10 september 2007

-Vem F*N har lockat håret?!?!

Av Nina - 10 september 2007 23:21

Så, då har det varit helg igen=) I love helgerna har jag kommit på=) Varje helg överträffar den andra i roligheter!=)


Fredag: Då var vi ute på Lorden o käkade igen!=) Ost och köttfärsgratinerade natchos för hela slanten -Mmmm, smaskens! Det började med mig, Nettski, Mikaela och Rebecca. Slutade med oss + pelle, Findus, Fröken och en massa kompisar till honom! Mycket roligt! Både mikaela och jag blev minsann lite luriga!...oops=) Dansade som bara den, upptäckte att Mr. Old, ser verkligen OLD ut!! HA HA HA

Jobbigt var det att när jags kulle gå hem upptäckte jag att jag hade tappat min nya fina skarves någonstans:( Inte bra, inte bra...

Lördag: Snabb fika på stan med Mikeala efter jobbet. Sen var det hem och städa. Sen skulle vi gå till Changan på fest. Jag, nettski, pelle och findus skulle träffas hemma hos mig innan en liten stund o bara ta en fördrink... Men det började regna som bara den så vi ringde Changan o Richard och sa att de får komma hem till mig för Nettski hade lockat håret, och jag plattat mitt så vi vägrade gå ut i regnet! Så de sprang hit i regnet... vilket ledde till helgens roligaste citat... "VEM FAN HAR LOCKAT HÅRET?!?!" Säger Changan det första han gör när han stövlar in i min hall GENOMBLÖT! he he he...Vi skyllde på Findus, som för överigt typ har 3mm på huvvet=)

Sen drack jag och Nettski turkiskpepparshot hela kvällen som vi hade gjort själva med riktig godis..oj så gott! Sen gick vi ut, och sen gick vi hem...=)

Söndag: Oj oj oj vad trötta vi var, men vi tappra tjejer tog och samlade i hop oss och åkte på Folkrace i Asarum=) David skulle ju köra, det måste ses live!=) (han fick gulflagg först, för dörren flög upp hela tiden...sen fick han savrt flagg....för ena däcket åkte av, så han körde i mål på bara tre hjul!*Asgarvar*) Sen blev det pizza time på pizzaboden efter det, och sen gick jag hem till Changan och la mig på soffan och trängdes jämte richard...otroligt trötta!!!!!!!!!!!!!!!



Bilderna är från hela helgen, före och efter bilderna kommer ifrån lördag resp. söndag. Jag och Richard bakis, Mikaela på folkrace för första gången i sitt liv. Rebecca och Nettski på Pizzaboden, och en otroligt pigg och glad liten kille på folkracen=)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards