~*~Moi~*~

Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Nina - 25 juli 2008 21:59

...på att jag är smärre sinnesjuk!!!


på en månad minus 1 dag dessutom... har jag skickat 425 SMS!!

jag måste vara telenors bästa kund...

3

Av Nina - 25 juli 2008 20:35

tre veckor sen..visst...men vi har alla olika uppfattning om tid o rum.

Av Nina - 25 juli 2008 19:16

Alvarligt, jag är riktigt irreterad över missen med min godispåse!!
Kan jag reklamera skiten os äga jag vill plocka nytt?


Någon har våldtagit min godiskväll. JÄVLAR!


Av Nina - 25 juli 2008 18:59

Jag är konstigare än vanligt idag...

har gått och hyrt film trotts strålande solsken...omoralist att göra när solen skiner.


Men det märkligaste är, att jag står och plockar lösgodis. Och nu när jag kommer hem och tittar i påsen så inser jag att det är inte en godisbit som jag tycker om.


Vad händer med mig?

Ovido - Quiz & Flashcards