~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 juli 2008

NU

Av Nina - 13 juli 2008 22:38

NU(!!!) ska jag gå och hämta mikaelak på tågstationen!!!=)


Av Nina - 13 juli 2008 18:33

Richard skulle hjälpa mig koppla in mina spotlights i vardagsrummet idag på min dimmer... Det gick väl sådär kan man kanske säga... Han provade alla tänkbara sladd-kombinationer som man kan tänka sig... Utan framsteg.

 Jordfelsbrytaren hade slagit ifrån...därför ingen funkade... oops.. Men nu lyser det.


Richard skulle hjälpa mig låsa vissa mappar i datorn så de bara kommer åt ifrån min inloggning, och ingen annan... Nu har vi låst bild mappen så inte ens jag kommer åt den...Oops..

Vi skulle kunna säga att det är lite mitt fel... men borde Richard inte veta bättre än att lita fullt ut på vad ajg säger?=)


Ikväll kommer hon!! Vår lilla Dalk*ulla!!:)

Ovido - Quiz & Flashcards