~*~Moi~*~

Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Nina - 6 juli 2008 22:19

Hedan efter så ska jag kalla mig för HANTVERKARE! Jag har idag skruvat ihop en massa möbler, och målat vissa av dom. så jag har fått en ARBETAREblåsa i handen!!  Hur coolt är inte det lixom???

Det är ju ett klart tecken på att jag har utfört ett handarbete! *inga dirty tankar nu tack...*


helgen har varit rolig.  I fredags var jag , Ita och Roger på bio -Sex and the City. Väääääääääldigt rolig!=) Speciellt när Charlotte sket ner sig...hahahaha...   Eller när Roger upptäcker att han är ensam kille i biosalongen..det var nog Roligare när jag tänker efter=)


I lördags jobbade jag...Det började regna MYCKET när jag skulle cykla hem ifrån jobbet, hur jag såg ut när ajg kom hem kan ni se på bilderna här under.  Började ett tag fundera på om jag skulle hem och bygga den där Noa-arken iaf..eller om jag skulle springa o köpa snorklar och simfötter.

Annars tog jag det piano i lördags, putsade fönster och plockade lite flyttlådor.


Idag har jag, Ita och Rebecka(Itas syrra) varit på IKEA och handlat...tack och lov så fanns mitt soffbord idag! ÄNTLIGEN, tredje gången gillt där..


Hej då.

Ovido - Quiz & Flashcards