~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

satans helvete jävlar skit!

Av Nina - 26 maj 2008 23:27

Har varit en tripp på ikea än en gång...min ena garderobsdörr var repig och en bänk som var fel borrad skulle bytas...plus att jag hoppades att mitt soffbord skulle kunna följa med hem.
Jag ringde tom upp och kollade så att soffbordet fanns hemma...vilket det gjorde....SÅ FAN HELLER!! När jag kommer upp och ska gå ner på tag själv lagret så är hyllan tom... än en gång får jag åka hem utan mitt soffbord...dock inte alls glad idag.

Men det som skulle reklameras blev bra iaf.


Nu sitter jag uppe i skogarna hos mammsen och pappsen och terroriserar deras dator. Pappa är livrädd för att jag ska gå ut på youtube för han inbillar sig att det är lika med döden för datorn i så fall...den kommer få alla tänk bara virus man bara kan tro=) HA! säger jag bara...då skulle de fått byta dator ofta...för jag är alltid ute på youtube när jag är här=) he he terrorist ungen det är jag det!


vad händer annars? inte mycket...kopplat in min tv hemma nu=) Men inte datorn så det dröjer väl lite till innan jag hänger här lite oftare... men men=)

TJING!

 
 
maki

maki

27 maj 2008 08:41

Moi,Moi!
Vad härligt med en splitter ny och fin lägenhet. Måste kännas super. Grattis får jag lov säga. Skönt med händiga pappor och bröder.Du ska bara alltså flytta in till färdigt, heh!
Självklart har jag förståelse , om ngn inte hör av sig. Man måste få göra som man själv tycker och hinner. Och dammiga datorer är inte bra, så bara lungt.
Det kommer inte bli så mycket med m a k i heller.....snart börjar semestern för mig!
kram

http://maki.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

3 juni 2008 17:20

Jävlar vad du står i och är duktig! ;) Skit att ni inte hade störe storlekar i den skon som Kim gillade... tänker fortfarande på dom. Skitsnygga ju! ah! :) får snart komma o se hur du bor! :) Plus o kräm Hanna

http://www.playitoutloud.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Presentation

Omröstning

Ska jag fortsätta Blogga?
 Absolut!!
 Hell NO!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards