~*~Moi~*~

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Nina - 2 maj 2008 21:06

I förrgår så satt jag hemma hos Anette och hade skrivi ett jätte långt blogginlägg....och vad gör jag då... jo, klickar på en youtube länk som Pelle skickar till mig...OCH DEN JÄVLA LÄNKEN ÖPPNAS I DET FÖNSTRET JAG BLOGGADE I!!!!! SKIT!!  På min dator öppnas det alltid nya fönster när man klicka på en länk!! *ARG*


så jag gör ett försök hemma hos Changan istället...=)


he he Changan och jag har varit nere på City gross nu ikväll och levt rövare på deras städavdelning...vi har båda en väldigt galen grej för städning och rengöringsmedel...RENT SKA DET VARA!=) Så som ni förstår så ärmitt liv lite rörigt nu när det är renovering på g då allt inte är kliniskt rent...

 Så det blev VIM och rosa skurhandskar idag=)


Nåja, det jag försökte berätta här om dagen var om när vi var på fest hemma hos fröknarna förra helgen och Stefan kommer och möter oss i dörren och är lite förkrossad för att Hugh heffner har dött...


Stefan: Har ni hört?! Hugh Heffner, playboy kungen har dött!!

Vi: Va?
Stefan: Ja, han dog i natt, de har visat dokumentärer om honom på tv hela dagen!

Vi: det har vi inte sett!
Jag: Men jag kollade ju på aftonbladet.com nyss och det stog inget om det vad jag kunde se...

Vi: Du måse drömmt...

Stefan: Nej Nej! Han är död! jag lovar!!


lite seanre på kvällen när ingen annan heller på festen har hört talas oma tt gubben har dött så får stefan ringa sin bror som får googla det hela...  liten stund senare kommer stefan ut

Stefan: ehh...allihopa...Hugh Heffner lever,. jag har drömmt alltihop...

VI: HAHAHAHAHAHAH


Så varje gång jag ser stefan nu måste jag kolla på Hugh lever=)


Men i onsdags var det min tur att göra bort mig inför stefan, viljket jag nog kommer få äta upp...


jag och fröknarna var hemma hos Anette på valborg och grillade och hade mysigt. Nrä vi ska gå hem s åhittar inte jag min cykelnyckel....FAN!...stefan får hålla min väska medans jagtömmer den på ALLT jag har i den...mcyket skit... paniken växer i mig eftersom att jag inte kan hitta min cykelnyckel och cyklen står ju på jobbet!!! Tills sist kommr jag på...tar alla mina saker hivar ner i väskan och säger "Vi glömmer det, nu går vi"
Stefan "Vadå?!" 

"Vi glömmer det sa jag!!!"

Stefan:"Erkänn...du cyklade inte till jobbet idag?"
Jag;...Nä...

 hihi...ooops....=)


Imorron är det modevisning på torget...vårat nummer från SKO design kommer bli sååååååå-å bra=) bara ingen snubblar i klackarna....he he...


nej nu kommer snart richard oxå då ska vi åka och käka något... HEJ! 


Presentation

Omröstning

Ska jag fortsätta Blogga?
 Absolut!!
 Hell NO!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards