~*~Moi~*~

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Nina - 18 maj 2008 23:01

...om det är pengar ni är ute efter. För jag har varit på Ikea...ganska så många nollor fattigare kan jag säga. Men ett helt möblemang rikare=) Garderober, sängar, och andra bra möbler.


Min lägenhet börjar likna ett hem nu.

Köket är tapetserat, målat och golvet är lagt och listerna är på plats. Ska bara bänkskiva på plats och skåpsluckorna ska med på plats. Sen är det klart...=)


Sovrummet är tapetserat, målat och golv på plats. Listerna ska pappa fixa på tisdag.

TV-rummet så är det tapetserat, målat och golvet ska läggas i morron eller tisdag.

 Balkongen ska pappa lägga golv på i morron.

 Sen är det hallen som pappa ska börja göra taket i moron så kommer brorsan till helgen och kopplar in spottlightsen, sen ska det tapetseras och läggas golv.  

och dator rummet är målat, bara golv kvar.

Sen minsann ska det vara klart!=) SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!


Kanske låter som mycket, men det är egentligen bara små saker kvar=)


På lördag ska Dressmann ha avskedsfest för mig och tove*hahaha* Tove slutar i december och jag i januari, men nu jädrar ska vi ha fest=)  Kul att träffa alla. Vi hade ju trottsallt jävligt kul ihop=)


Föresten, om man är så nyfiken på att veta vad som händer i någons liv...varför inte bara ringa och fråga då?

Presentation

Omröstning

Ska jag fortsätta Blogga?
 Absolut!!
 Hell NO!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards