~*~Moi~*~

Alla inlägg under juli 2007

Av Nina - 2 juli 2007 18:50

Hmm..jag tycker det är rätt spännande att det faksikt är så många människor som läser min blogg, min blogg som mest handlar om massa trams..eller även kallat mitt liv... Men varför är det aldrig någon som kan kommentera? Skriv att jag är trög, skiv att jag är snäll...skiriv vad som bara ni skriver!!!


Idag gick chefen på semester...jag har ansvaret när han är på semester...Ha ha, tokigt va?! Jag kommer driva företaget till konkurs...Nä! Eller usch, tänk om det blir så?!?!?!   Det började bra iaf med att jag fick kalla in folk redan första dagen! Elna den stackaren hade krockat och kunde inte komma in... men det löste sig..

Tror ni det är något bra på tv ikväll?? Jag har bara tråk-kanalerna...svt2,svt1, tv4...

Av Nina - 2 juli 2007 00:21

Som vi har spanat, som vi har funderat, som vi har speckulerat, som vi har snackat... och det hela fick vi svar på idag...

Så här är det:

När Louise flyttade in i sin lägenhet, för nästan två år sedan var vi nere i hennes förråd en kväll..och såg något mystiskt rött sken ifrån hennes ena grannes förråd...Vår första tanke blev HACH!! Och Mariuana!! Jo jo, visst var det det han odlade där..och där av hade han en värme lampa i sitt förråd, plus att detta är det enda förrådet som är tätslutande uppetill och nite hönsnät. För en sak var säker, inte hade han en värmelampa till att värma griskultingar med iaf! Sen ett år efter detta ungefär får jag höra av en bekant som har flyttat in i en lägenhet i samma hus, att ägaren som bodde där innan hade hela lägenheten fylld med fina mariuana planter som polisen gjorde tilllslag och tog, samt att han ahde mörkerisolerat hela lägenheten med stora konstiga dörrar för fönstrerna... Jo jo, visst tusan var det det han hade hållt på med i källaren oxå! Det var vi säkra på! Och nu hade vi ju fakstikst fått bevis oxå!

MEN! Idag när vi skulle ner där och flytta en del grejer (Louise och Paul ska flytta till större, mkt större) så såg vi detta röda skenet igen! Så vi smyger bort och ska känna om dörren är varm...efter värmelampan... - OJ! Hänglåset är öppet!!  Så vi ringde efter paul som fick komma ner...för vi måste ju öppna och kolla in, det var bara det att vi inte vågade göra det själva...och när Paul öppnar dörren så ser nog både jag och Louise i vårt inre hur det bara är fyllt med knarkväxter där inne under den röda lampan... Men OJ oj oj! Så fel vi hade!! Kan ni gissa vad vårt stora bekymmer och mysterium var?! Jo..det är små fönster in i detta förrådet som de hade satt en rödplastfilm över så man inte skulle se in i förrådet..coh när solen eller ytterlampan lyser blir det ett rött sken...som syns ut... Alltså det fanns inga mariuana/hasch växter i Louise källare..=)  Men det var ju skönt att vi fick ett slut på vårt mysterium lagom till louise skulle flytta!!=)



Annars har jag bara städat idag...3 timmar städade jag i badrummet. Jga har skurat under, bakom och i badkaret med klorin, rensat bland alla prylar, putsat o fejat...strykit min tvätt, tvättat mera så nu har jag iaf stryktvätt*suck* Neverending story´... Sern har jag och Johanna ätit glass på glassbåten och gått en sväng, Mysigt!=)   Ja just det, Louise har klippt mig oxå, mycket tjusigt!=)
Bye bye /Nina the not so good FBI-agent..

Ovido - Quiz & Flashcards