~*~Moi~*~

Alla inlägg under juli 2007

Av Nina - 13 juli 2007 00:41

Apan som bor under mig blängde lite surt på mig minsann idag när vi möttes i trappen..he he...Kan det haft med mitt användande av snabeldraken mitt i natten att göra??:) Min Fina lilla dammsugare:) Men hade det gått hade jag satt på motsatsen till ljuddämpare på den, bara för apans skulle...he he...


Idag har Jonna varit och hälsar på mig!!!!!!!!!!!=) Shit vad roligt!!=) Vi har inte träffats på minst 4 år...vi var 16-17 år sist typ! Och nu var hon höggravid!=) Dö kul! Snackat om gamla minnen, käkat lunch och haft trevligt i flera timmar! Hoppas stella kommer ner någon helg oxå och hälsar på! Hör du det Stella?:) Kan inte bara festa i sthlm, måste prova Karlshamns underbara uteliv oxå*ha ha ha*


Imorron ska jag jobba....rensa o städa på lagret, skulle gjort det idag, men fick lite annat att göra. Men i morron, då minsann!

Och på lördag kommer Leo! Min stora stora kärlek!:)

Av Nina - 12 juli 2007 00:23

Ja, kriget mot min granne fortsätter! Jag avskyr det lilla aset som röker genom fönstret...Hur svårt kan det vara att förstå när jag säger - Vi kan kalla honom Kalle, fast han heter Calle..viktigt med C... "Kalle, kan du vara snäll och sluta röka ut ur fönstret, det stiger rätt upp i min lägenhet, och luktar pecka!" Är det någon som kan förklara vad som är otydligt i den menningen? Kanske "pecka" Men det betyder äckligt... Men det borde väl även han begripa?????????   Så nu när klockan är 00.30 tänker jag starta dammsugaren, och dammsuga heeeeeeeeeeeeeeeeeeela min stora lägenhet på 40m2! Bara för att retas!

Förstår han inte snart så börjar jag med nästa steg, kasta räkskal i brevinkastet när han åker bort...lär lukta gott, typ lika gott som cigarette röken! *Mohahahaha*


Jaha, vad ha rjag jort annars idag utan att lekt krigsledare? Jobbat...städat...hämtat mitt köksbord...mitt köksbord som jag dessutom inte hade tagit så jättebra ögonmått på. Missat att det typ var 10cm bredare och 10cm längre än jag mätte med mina ögon, så det blev lite trångare i köket än vad jag hade tänkt...Så nu vet ni alla det, Lita inte på Ninas ögonmått, mät med en tumstock istället...

Sen har Jens lurat i mit att Bloons är ett kul spel! Och jisses! Det var ett kul spel!! eller var och var, det ÄR ett kul spel!=) Synd att den lilla apan kastar tokigt snett ibland....he he...

Nu slår klockan dammsugning!!
/Nina the terrorist!:P

Av Nina - 9 juli 2007 22:05

Lägg alla dina låtar i mp3 spelaren och sätt på suffel och ställ följande frågor och se vad du får för svar...

will it be ok?
Cydonia - Save us  (Inte en jalle om vad det är för låt)

how are you feeling today?
Lollipops -Fjäril vingar syns på hagar

how do your friends see you?
Wilmer X -Sjunde slöjan faller   (öh, tror mina vänner jag ska gifta mig många gånger eller...?)

will you get married?
Ian Van Dahl - Will I

what is your best friend?s theme song?
Britney Spears - Outragous

what is the story of your life?
Anastacia - Paris holds the key to your heart
what was high school like?
Nightwis - Feel for you

how can you get ahead in life?
E-type - Campione 2000

what is the best thing about your friends?
Chris De Burgh - Lady in red  ( oookej...?)

what is today going to be like?
Simpel Plan - Promise
what is in store for this weekend?
Johnny Horton - Running Bear (Hur ska jag tolka det...??)
what song describes you?
Darude - I can feel the beat
to describe your grandparents?
Great king rat - Calling for my angel

how is your life going?

Staind - take it

what song will they play at your funeral?
Robie Williams - It was a verry good year

how does the world see you?
Ozzy Osbourn - Shot in the dark

will you have a happy life?
Nalle Puh theam song...

what do your friends really think of you?
Tomas Ledin - Hopp

do people secretly lust after you?
Geri Halliwell - Calling

how can i make myself happy?
Sture Allans Dansorkester - Vi kan ge mer

what should you do with your life?
Abba - Gimme! Gimme! Gimme!

will you ever have children?
Barbados - Vi kan nå himmlen

Av Nina - 9 juli 2007 01:26

AJ! jag har ont i min hals! Känns som om jag har svalt en rulle med taggtråd som river och slår mig i halsen :( Inte alls kul..vill inte ha ont i halsen... Sen kan jag inet somna heller...har sovit lite väl mkt, sov ju bort halva dagen först...sen vid 17.30 la jag mig på soffan...och somnade igen, vaknade vid 20, så sen gick jag till filmgiganten och hyrde två filmer i förbyggande syfte, för jag hajade ju att jag inte skulle kunna somna nu i natt... tur jag är ledig imorron!!

Alltså, jag tror inte ni kan förstå hur ont min hals gör!=( Jag är nog döende...ska gå o skriva mitt testamente nu... Vem vill ärva min rislampa? Soffan? kaffebryggaren? Säg till innan det är försent...


Av Nina - 8 juli 2007 17:07

Jaha, igår var det lördag...och då måste man ju fakstiskt gå ut=)

Tänkte jag skulle försöka samla mod och våga gå fram till den stackarn som ville bjuda mig på rester...men jag vågade inte nu heller*S* Och när jag väl vågade, så hittade jag honom inte...fan!

Men kul var det iaf=) Vi var hemma hos mig innan, lille Richard blev bra på kanelen, rätt snabbt...och det blev susanne och jag oxå=) he he..så det kan bli!=) Men inte ett öre jag gjorde av med=) Känner vakten så jag gick in gratis, och sen hittade jag en som gärna bjöd på drinkar ha ha..


Idag är jag hur som hellst vääääääääldigt seg...sov till 13.10, livet är hårt som rockstjärna förstår ni=)  Funderar på om jag skulle ta o lägga mig i badkaret en stund och kanske gå en lite runda för att piggna till. Är ledig imorron så jag kan repa mig lite då oxå=) Nej nu får ni ha det så bra!   Puss

Av Nina - 5 juli 2007 20:54

-Do you know who I´m? I´m Robin Hood*BLINK*

Shit han är såååååå-å porrig!!! Tror jag vill gifta mig med Robin Hood..Mmm...=)

Av Nina - 4 juli 2007 23:56

Jag har inte något vettigt att skriva idag...har jag väl kanske aldrig haft, men idag går jag på sparlåga...ledig i morron! SKÖNT!!   Men jag tänkte att jag iaf skulle visa er min stora kärlek=)   LEO!=) Visst är han söt?=)

Av Nina - 2 juli 2007 22:24

Jag vet ju egentligen vad jag vill, men varför är jag för feg att säga det??? Kan någon försöka förklara detta för mig??? Varför ska jag alltid fega ur och nara vara tyst när det gäller sånnt? CHICKEN NINA!


Nu har jag sökt jobb....långt bort...eller lång o lång....jag måste flytta iaf om jag får det, så enkelt är det... Men det är nog tvåtusen fjortisar som oxå har sökt jobbet*S*...Gina Tricot...

Ovido - Quiz & Flashcards