~*~Moi~*~

Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Nina - 16 juli 2007 21:52

Ja då var det måndag igen...kollar man upp denna dagen i min almenacka så stog det tvättdag...så jag har tvättat! Och varit en sväng uppe hos louise och paul och kikat i den nya lägenheten! Mycket fint blir det!!!

 Vi åt kladdkaka och drack kaffe*mums*


Ilördags kom Johan och Leo på besök ju!=) Vi var en sväng på stan o shoppade och sen gick vi ner till glassbåten och åt mjukglass med underbart lakridsströssel!=) Det var någon ny variant med blått och svart i...smakar som blåfisken!=) LAKRIDS! Mmm! Salt lakrids!=)

Sen fick vi snilleblixten att vi skulle åka upp till mamma o pappa o grilla, och dricka lite öl o prata skit, så det gjorde vi. Mamma o pappa var bortresta så vi fick hela huset för oss själva. Mycket skoj o umgås lite med brorsan själv nu innan han beger sig till Asien i en månad. Och i söndags bjöd farmor oss på middag...KÅLPUDDING! Oj oj oj vad gott!=)


Jag har tapetserat min hall oxå i helgen..tegelvägg!=) Dö coolt!=) Och nej, jag har inte limmat upp det, jag har häftat upp den med häftpistol! Blev hur bra som hellst!!!!!=)


Nej, nu får jag väl ta i tu med tvätten*suck*

Imorron blir det kastellet med jobbet och titta på peter pan. Sen är det fest resten av veckan och jag ska ju ha nattgäster som ska sova här så jag får väl städa undan nu! hej hej!

Ovido - Quiz & Flashcards