~*~Moi~*~

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Nina - 17 mars 2010 12:30

Denna veckan har gått i städhinkens tecken. Oh my vad det har städats....

Anette gick förbi när hon hade lämnat bilen på verksta´n vid 01.00 här om natten, då stod jag och skurade kakel för glatta livet....:-)  Tur för henne, för då fick hon lite sällskap via telefonen när hon gick hem!!


Men sen var det dax att skura golvsocklen under kökskåpen ( blir super skitigt vid diskmaskinen) inget konstigt med det   ( för mig).... Sista gången jag kollad på klockan var hon strax efter 02.00


Några timmar senare vaknade jag på köksgolvet och har ingen aning om när jag somnadae där....Oops...!!!


Nu tror jag att jag ska gå o sätta på lite kaffe och duscha och fortsätta läsa några av mina nya böcker:)


Började läsa på en igår morse "mina hemligheter" skit rolig bok, så den läste jag ut i natt.... Tur att Kalle snart kommer hem och får mig till att gå o lägga mig i normal tid när han ska upp o jobba:)   Bara dom kommer hem tryggt ifrån Thailand där de där thailändarna har bestämt sig för att göra gator till blodsgator....

Ovido - Quiz & Flashcards