~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2007

Händig svärson?!?!

Av Nina - 31 oktober 2007 22:42

Oh my god! Min pappa har gett mig årets största problem (i min värld)! jag frågade honom tidigare idag vad han önskade sig på farsdag...Jag tänkte mig typ en tröja, kallsonger eller något annat smidigt jag kan köpa på jobbet=)  men nej da, vad vill pappa ha?! -EN HÄNDIG SVÄRSON!!!  Say what?! Nu har jag problem! Jag har ju inte ens en svärsons kandidat till honom! Och nu vill han att han ska vara händig, rolig o dricka öl!!! Shit!!

Anledningen till att han har kommit på att han behöver en händig svärson är att mamma har bjudit hem så många på julafton att han måste slå ner en vägg så vi alla ska kunna få plats vid långbordet!!! Mamma var visserligen väldigt smart för den där väggen har de pratat om i snart två år att slå ner, och nu måste han! men nu fick ju jag problem istället... Så på lördag ska jag ut o ragga snickare eller liknande=) kan visserligen bli trevligt, ha ha! men känner ni någon bra kandidat så hör gärna av er!=)


Ikväll så har Pelle och Findus varit här hos mig o hälsat på o tittat på film! Trevligt värre! (Där av tofflorna på bilden) Findus hade revben med sig och satt och gnagade på, visst ser han ut som en grottman?!?!=)


På fredag är det en väldigt skum grej som händer...vi ska äta julbord! ha ha, jag, pelle, findus och Mikaela! SKOJ!=) jag har lovat göra en potatisgratäng om man inte äter fisk...typ till mig o pelle då med andra ord...Fast de andra får så klart oxå hugga in på den=)


Jag har föresten en hemlighet...en stor hemlighet! men den kan jag inte berätta för NÅGON än på ett tag...*rackans*...men oj så skoj!=)


Bilderna: Findus VS Grottman, gissa vem som är vem...

Jag dricker rosapantern i lördags, och sist pelle och Findus fina tofflor i min hall...bor vi inte i stan?!

 
 
Ingen bild

Lisa

1 november 2007 10:09

Om det duger med en målare kan du låna min som stand-in om du inte hinner hitta någon till farsdag, men jag behöver hon tillbaka på kvällen.. Tänkte fira honom lite den dan :D hehe..

 
Lisa

Lisa

1 november 2007 21:10

Hör bara av dej så kan jag skicka en bild :D Japp, det är en livlig rackare, sparkar så gott som jämt :D Dom är bara så söta, 7 månader, så mysigt :P

http://lisoball.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards