~*~Moi~*~

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Nina - 24 oktober 2007 23:21

SÅ! Funkar min dator som den ska igen! -HÄRLIGT!   Så nu kan jag nog försöka blogga lite oftare igen :-P 

jag har en hel del bilder att lägga upp och en del att skriva om, men det tar jag en annan dag. Idag tänkte jag bara berätta att jag är lite hängig..=( Lite dåsig och fökyld, stackars Nina!
Började igår kväll när jag var hos Pelle och tittade på film, jag frös så jag trodde hans aknade glas i sina fönsterutor! Men det gjorde han itne...och i morse vaknade jag med rinnande näsa..inte bra! Men nu är jag ledig i två dagar så det ska nog hinna ordna till sig=) I morro är det tvätt, frukostmöte på jobbet, fika med  Hanna, fika med Britta och lilla Maja, sen klubbkväll på veromoda på kvällen...tänkte även ta tag i min lägenhet på kvällen...ska det komma hit folk i helgen så kan det misnann inte se ut som det gör!


I torsdags fick britta använda sin födelsedags present, klippningen och barnpassning. Britta blev kanon fin i håret och maja och jag bara mös=) Sen var vi och fikade på briggen där även Pelle kom och gjorde oss sällskap -majas nya polare!=)   Sen shoppade vi lite och britta köpte en symaskien så Maja skulle få en mysig mysdress av henne=) Sen fick hon kjolen jag köpte till henne i London, och lite andra kläder som matchade kjolen som jag itne kunde låta bli att köpa en dag på lindex..hihi...Oops!..


Men nu ska jag krypa till kojs, så jag orkar gosa med med lilla snäckan i morron, jisses vad söt hon är! Titta på bilderna och njut! Imorron blir det London bilder=)  Kramisar

Presentation

Omröstning

Ska jag fortsätta Blogga?
 Absolut!!
 Hell NO!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards