~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

Nina = DUKTIG!

Av Nina - 30 juli 2007 22:16

Idag fick jag ett ryck, ett konstgt galet ryck! jag fick för mig att jag skulle städa och rensa på mitt källarförråd! Så sagt och gjort, min förråd har på ett par timmar gått ifrån full sketet till nästintill tomt! SKÖNT! Så nu kan jag pracka hela förrådet fullt på massa ny skit istället=)


Idag har jag och Ulrika smidit hemliga och elaka planer på jobbet=) Vi ska måla om hela morgans kontor på onsdag kväll...så säg inget till honom=) Förra året när han var på semester kom han tillbaka och hade fått ett otroligt otäckt turkost kontor..he he...tur han har humor=) Men man måste jävlas med chefen när han drar på lång semester=)


Möblerat om i mitt vardagsrum nu med den nya soffan...blev väl hyffsat men alltså helt hundra känns det inte=/  Vet inte vad som kä'nns fel, men något är det... Kan det vara disk-berget ute i köket som stör??

HOJ!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards