~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 22 juli 2007

Farväl Östersjöfestivalen 2007!

Av Nina - 22 juli 2007 19:33

Okej, nu ska jag sammanfatta dessa dagarna...onsdagen var ju konsert....torsdag så var johanna o jag bara ute en snabbis på stan på kvällen och käkade mjukglass och tittade på folk. Sen kom ju fredagen....oj oj oj....Så tankad som jag blev då har jag inte varit sen jag var 14 år och hånglade med Anders hemma hos "Bögen" på en förfest innan Balders...var tvungen att dricka mera efter det hemska hånglet!... Men hur som hellst...brorsan och jag delade på en bag in box vin...12,5% igt vitt vin...huanamej! + någon öl. Jag had einte fått min extra nyckel av Richard, så brorsan fick ha nycklen i sin ficka -för vi skulle ju ändå inte komma bort ifrån varandra... HA! Det gjorde vi kan jag säga...efter 5 minuter var vi ifrån varann..och det går inte ringa i Karlshamn hunder festivalen för nätet är överbelastat... Så när ja gbörjade bli lite väl på lyset och började må dåligt ick jag inte tag på johan och nyckeln, men jag började traska hemåt...resulterade i att JAG SOV I TRAPPUPPGÅNGEN! i TVÅtimmar!! PINSAMT!, mycket PINSAMT! Sen vaknade jag och gick ut o kräktes som en gris... När Johan väl kommer hem så sitter jag på gräsmattan och frågar om man kan få fästingar i halsen...hmm..detta var inte mitt ljusaste moment, så mkt kan jag ju erkänna...Skickar SMS till fel person oxå...hur fan kan jag lyckas om och om igen?????


Trott eller ej, men i lördags travade Nina upp och gick till jobbet..var lite sleten ska jag erkänna men mådde oförskämt bra! Och tur var väl att vi stog ute och sållde under festivalen så jag fick lite friskluft! Och igår kväll var det dax igen.. Men dock lugnare!  Johanna höll på att få böta 1600 spänn för polisen kom...fyra poliser kom...när Johanna skulle kissa i en buske! HA HA HA HA HA HA  Jag skrattade så jag höll på att avlida!=) Jisses vad kul!=)

Men några öltält blev det inte igår för det var fullt i alla och ploisen stog i en "polis-mur" utanför och släppte inte in flera...Men vi hade kul ändå=)

Och iag har det inte gjort så mkt kan jag inte påstå..=) Så, dett avar helgens fjortis inlägg....=)
Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards