~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 13 juli 2007

Beroende eller bara galen??

Av Nina - 13 juli 2007 22:58

Det här spelet jag nämnde här om dagen -Bloons, det är faksitk beroende framkallande, eller är det bara jag som är galet tävlingsinriktad och måste oavsett vad jag få offra vinna över den enda personen jag vet som spelar Bloons??? Jag tror det är en mix!


Grannen har varit lugn ikväll, ingen stank och ingen musik...Har han tagit åt sig av vad jag har sagt? Troligen inte. Han är nog bara inte hemma. Då kanske det är nu jag ska passa på att lägga in räkor i brevinkastet????


Idag har jag fakstiskt rensat på lagret på jobbet...tog mera energi och ork än jag trodded, så Ulrika fick minsann komma ner o hjälpa mig -Tack Ulrika!=)  Men oj oj oj så bra det kommer bli när vi är färdiga!


Idag är det fredag, det innebär att imorron kommer Leo!=) Och Johan med så klart...Det firar jag med ett glas vin nu ikväll=) Johan ringde innan idag och undrade om jag had egått om cash, han hade glömt sin plånka i växjö...Hur kan han glöma sin plånbok när han ska åka ner till karlshamns för att shoppa??? Tur jag hade pengar så han slapp vända...min bror har huvudet under armen ibland... Midsommar helgen var han i Svängsta på fest, då skulle han komma in till mig på midsommardagen så skulle vi gå ut på stan o käka frukost och sen åka hem till mamma o pappa...klockan 17 ringde han ifrån mamma o pappas nummer...då hade han glömt mig!! Så då ringde han bara aför att tala oma tt han skulle köra ner o hämta mig...allt hade blivit lättare om han hade tänkt lite innan handling=) Impulsivitet ligger i våra syskongener=)


Idag fyller föresten Johanna 21 år, så det måste vi lägga in en mening om!=) GRATTIS GUMMAN!!!=) Present kommer snart!=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards