~*~Moi~*~

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Nina - 24 september 2009 08:12

Jag håller just nu på att bli galen!!!! Min fot blir ju aldrig bra!!! Det har blivit stora otäcka blåsor, jag har varit hemma ifrån jobbet i 3 dagar...fick tillbringa min födelsedag i söndags på akuten. Kliar så jag håller på att dö!! Och nu, nu har skiten spridit sig till armarna oxå...eller kanske inte samma sak, men nu har jag fått utslag på baksidan av armarna mot ryggen sett. kanske är så att jag inte tål pencelinet som de gav mig?? Eller Salvan??


Ååååh! Jag blir galen!!Distriktsköterskan svarar ju inte heller!! Jag vill ha en remiss till hudläkaren och det är nu. De ska inte få leka mera nere på Brunnsgården. Tydligen är det där man hamnar efter ha gått IV-programmet på vägga skolan. Jojo, då får man jobba som läkare på brunnsgården.

Ovido - Quiz & Flashcards