~*~Moi~*~

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Nina - 29 december 2009 20:52

















jäsbåx, årets jul är över. Har inte orkat blogga ett piss då jag har jobbat mest hela tiden och haft en massa annat för mig. Plus att jag inte har något internet för tillfället. Vet inte vad de inte fattar på tele2 men funkar det gör det absolut inte. Så nu har jag kidnappat Kalles dator.


Jag har faktiskt lite bilder ifårn jul o så som jag tänkte visa, men det går kanske ta o bli ihop med nyårsbilderna???

Men jag har lite andr bilder som skulle lagts upp för längesedan innan mitt internet sket sig...

Detta är fina bilder från när vi bar ut det där jävla badkaret och när vi firade det med middag och partaj på kvällen=)


OBS!!!! De som plockar ut badkaret är chefer innom följande kategorier, bygg, VVS och el. Så det så. <här har ni bildbeviset på att chefer faktiskt oxå KAN jobba. Så vet ni någon som jobbar för dessa killar så är det bara att visa dom bilderna så sabbar vi deras arbets sits...MO HAHAHAHAHA

                        




Ovido - Quiz & Flashcards