~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 17 april 2008

nettski do not disturbe me..

Av Nina - 17 april 2008 17:58

...i´m bloggar!!

Torsdag kväll, Nina har huvudvärk...kan bero på att min säng granne består av en dunk lacknafta...NEJ! jag har den inte I sängen jag har den brevid sängen...för det är ända stället den får platts på!

Jag tycklte jag bodde i ett KAOS innan jag flyttade... JO TJENA!!! Helvete vad fel jag hade!!    NU bor jag i ett kaos...det är förjävligt att bo hos mig just nu!! Stackars lilla söta Mikaelak som snart kommeo ch ska dela detta kaoset med mig..men skti samma...vi ska ju inte vara så mkt hemma=)



det luktar instängd ärtsoppefis hos anette...*örk*...Anettes kommentar: Men, det är ju bara min söta lilla rumpa som har fisit=)...Inte för att det gör dela hela bättre för min söta lilla näsa...;-)


HA HA HA HA HA HA


Nu är det för drink och sen är det harrys och käk med fröknarna som gäller.

 
 
Hanna

Hanna

18 april 2008 09:38

äntligen kan jag kommentera! Vårt adsl har fan haft adhd hur länge som helst nu! Jag är så avundsjuk på dig, fast att du bor i ett kaos! Du bor iallafall ensam i ditt kaos, inte delar det med 3 systrar & föräldrar som jag.. wohoo! När jag har fått pengar så tänker jag följa med dig och ditt gäng ut för ni är förjävla roliga! ;D Plus o kräm Hanna

http://www.hannafredriksson.blogspot.com

 
maki

maki

24 april 2008 12:12

Moi!
Här går det livat till!
Jag får väl återkomma när det lugnat sig!
Kul att Du hittat en data=LapTOPP?
Hör av Dig!
Förresten är Harrys bra ställe?
Skål och välkommen!
m a k i

http://maki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards